Cercetări de piață personalizate
Cercetare Calitativă
Cunoașterea preferințelor Consumatorului este un deziderat al companiilor
Elaborare chestionar
Întrebarea corectă este mai importantă decît alte detalii – asigură jumătate din rezultat
Satisfacție Client
Succesul companiei depinde de nivelul de Satisfacție a clienților serviciilor și prodeselor sale
Colectare Date
Colectarea datelor din teren prin diferite metode (CATI, CAPI, CAWI, etc.) în termeni rezonabili
Recomandări
Avînd datele necesare și experiența în diverse sectoare, vom veni cu Recomandările de rigoare
Focus Grup
Pentru obținerea unor răspunsuri spontane și a unor informații mai detaliate despre servicii și produse
Client Misterios
Evaluarea din partea unui client secret va permite identificarea punctelor tari și slabe
Testare
Testarea produselor și serviciilor este esențială pentru un produs nou sau pentru unul îmbunătățit
Cercetarea este esențială
-
Cunoașterea profundă a clientului
Punerea întrebărilor corecte este esențială pentru cunoaștere
-
Tehnologii moderne și de încredere
Cele mai inovative tehnici de cercetare și verificarea constantă a calității rezultatelor
-
Net Promoter Score (NPS)
Clientul satisfăcut va promova serviciul și compania (GRATIS), cel nesatisfăcut va aplica regula 10X și va spune cît de NEmulțumit este
Industrii
Experiența echipei asigură organizarea studiilor de piață pentru diverse sectoarele ale economiei
Sectorul HORECA
Este un sector în care cunoașterea la zi a Satisfacției Clientului este esențială
Sectorul Public
Instituțiile publice prestează sute de servicii, iar cunoasterea necesităților populației este esențială pentru stat
Sectorul Telco
Comunicațiile sunt esențiale în zilele noastre, iar calitatea serviciilor face diferența
Sectorul Energetic
Energia este esențială pentru buna funcționare e economiei