Cercetări de piață personalizate

Focusare pe Date și realizarea cercetărilor pentru obținerea informației dorite
Cercetare Calitativă

Cunoașterea preferințelor Consumatorului este un deziderat al companiilor

Elaborare chestionar

Întrebarea corectă este mai importantă decît alte detalii – asigură jumătate din rezultat

Satisfacție Client

Succesul companiei depinde de nivelul de Satisfacție a clienților serviciilor și prodeselor sale

Colectare Date

Colectarea datelor din teren prin diferite metode (CATI, CAPI, CAWI, etc.) în termeni rezonabili

Recomandări

Avînd datele necesare și experiența în diverse sectoare, vom  veni cu Recomandările de rigoare

Focus Grup

Pentru obținerea unor răspunsuri spontane și a unor informații mai detaliate despre servicii și produse

Client Misterios

Evaluarea din partea unui client secret va permite identificarea punctelor tari și slabe

Testare

Testarea produselor și serviciilor este esențială pentru un produs nou sau pentru unul îmbunătățit

image

Cercetarea este esențială

  • Cunoașterea profundă a clientului

    Punerea întrebărilor corecte este esențială pentru cunoaștere

  • Tehnologii moderne și de încredere

    Cele mai inovative tehnici de cercetare și verificarea constantă a calității rezultatelor

  • Net Promoter Score (NPS)

    Clientul satisfăcut va promova serviciul și compania (GRATIS), cel nesatisfăcut va aplica regula 10X și va spune cît de NEmulțumit este

Industrii

Experiența echipei asigură organizarea studiilor de piață pentru diverse sectoarele ale economiei

Sectorul HORECA

Este un sector în care cunoașterea la zi a Satisfacției Clientului este esențială

Sectorul Public

Instituțiile publice prestează sute de servicii, iar cunoasterea necesităților populației este esențială pentru stat

Sectorul Telco

Comunicațiile sunt esențiale în zilele noastre, iar calitatea serviciilor face diferența

Sectorul Energetic

Energia este esențială pentru buna funcționare e economiei

Explorează Necesitățile clienților

cunoscînd dorințele și problemele lor